Wednesday, May 4, 2011

mintak maaf semua



hurmmm.
tak tahu lah asal marah sangat pasal picca tu.
okay aku tahu aku salah.
aku yang letak tangan tat bahu dia.
aku sedar salah aku tu.
sorry lah buat korang yang ta suke nan picca tu.
especially abg kepada Fadzir.
pasni aku suruh Fadzir delete sume picca tu.
do not worry.
sume semata mata sebab picca je kan?
aku pon ta batak lah nak simpan picca tu.
makin lame makin complicated.
picca tu tade lah seksi ke over ke aku tengok.
tapi ta tahu lah korang tengok dari segi ape.
ni picca yang jelas.
tengok dan judge lah sendiri.


lengkap berbaju dan tak seksi.
itu pon jadi isu ke?
come on lah.
yang korang tengok benda bukan bukan tu tak kesah pulak tade seurat benang pon.
ni sebab picca sekeping ni nak kecoh.
fine lah!
delete je kan?
baru tahu senyap kod sume orang.
dengki je memanjang.
lagi lagi orang melayu.

p/s: kepada mereka yang komen thanks even carut segala bagai. to that person, nanti saya suruh adik awak delete 1 album tu yee (:

THANKSFORREADING.


wrote by,


15 suka kentut:

Ms.ze said...

ish ish ish..
peluk2 pulak..
sape x marah..
perempuan kena la ada rasa malu sikit.
:(

ini sekadar teguran bukan nak menyakitkan hati sapa2..

hidayah said...

sweet kkorg dlm gmba tuhh :)

cilla ghazali said...

kucarkacir : thanks. aku tahu salah aku. at least tade lah mcm perempuan lain kan? tade lah terok mane pon.

hyda : thanks ek u :)

hidayah said...

wlcme, jeles2, hee

cilla ghazali said...

aippp. sudah sudah. jgn jeles. huhu

nurshaf said...

jadikan ia sebagai pengajaran oke.

cilla ghazali said...

okay fiq

cilla ghazali said...

okay fiq

atikah zulkipeli said...

amek positif way k ? lain orang lain pandangan , atleast u dah blajaq something baru kan ? chill :))

cilla ghazali said...

thanks ya atikah :)

Anonymous said...

pandangan org lain2 , tapi bg lin it's okay . xde masalah , n it's so nice n sweet :)

cilla ghazali said...

betul tu lin. semua org boleh bersuara. memang lah kalo org punya hal semua tak kena. semua salah kat mata diorang. tapi kalo kena kat batang hidung sendiri tak boleh org cakap langsung. is that fair people?

Anonymous said...

tak leh lah cm tu , kalau dyorg nk tegur ceila it's okay lah tapi bila turn ceila tegur dyorg , dyorg kena lah terima ,

Anonymous said...

tak leh lah cm tu , kalau dyorg nk tegur ceila it's okay lah tapi bila turn ceila tegur dyorg , dyorg kena lah terima ,

cilla ghazali said...

ye lahh. itu lah lumrah manusia. pada diorg memang diorang jee betul. biasa jee. sape nak ngaku kalo buat salah kan? at least ceila berani buat entri ni. hahaha. kau ado?

 
Blogger Templates by Wishafriend.com