Wednesday, May 4, 2011

jangan show off!


salam hello semua.
nampak atas tu?
tu lah print screen.
bhahaha.
okay back to our topic.
topic arini tade lah maha hebat.
tapi tu lah.
citer dia ade sorang budak tag aku kat kete dia.
huhu.
wehh.
TERIMA KASIH lah yee.
kalo yee pon nak buktikan hang dah ada kereta tak perlu lah nak tag bagai.
aku pon ada kereta jugak.
tapi meh lah aku pon nak citer jugak.
VIVA ELITE yang kome salu nampak aku drive tu bukan lah hak milik aku.
tu umi aku punya.
tapi sejak beli aku yang guna.
tapi aku tade lah nak citer tat sume orang kereta tu aku punya.
segan pulak nak bangga.
sebab bukan harta sendiri.
bhahaha!
bukan mini cooper macam kome pon.
kereta malaysia jee weh.
tak mampu ler nak pakai HONDA CITY macam hang!
lagi satu itu hari ada lah sorang hamba Allah ni call aku.
sembang punya sembang keluar lah citer pasal hang.
hamba Allah ni cakap ayah hang yang beli.
amboiii.
citer kat aku beli pakai duit gaji koje tat kolumpo nuh.
ishhh.
awat lah hang ni.
duk bangga apa entah.
yee lahh.
hang sorang je pakai HONDA CITY.
parents aku tak mampu ler beli kereta mahal mahal macam tu. 
aishhh.


pengajaran : jangan menunjuk nunjuk harta kekayaan di dunia kerana harta itu tidak kekal. bila bila masa Allah boleh tarik balik nikmat yang diberikan. 


THANSKFORREADING.


wrote by,

0 suka kentut:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com