Saturday, December 11, 2010

BFF

nk tau BFF ak sape? selaen ALIA SYAZRINA ni sorg lagi BFF aku. name dia SYED MOHAMAD SOFA. mcm mane aku kenal dia? kitorang 1 teknik dulu. tp jgn silap. aku start rapat dgn dia lps habis SPM oke! syed mmg best. laen dr yg laen. aku selesa dgn dia. dia jugak care pasal aku. salu nasihat aku. dia seorg yg gila2 jugak. dia single now. sape nk kenal? HAHA! pada aku dia mmg baek. tak sombong. setengah org muka je hensem sume tp sombong nk mampos. so dia bukan dlm kategori tu oke? kdg2 dia cite masalah dia kt aku. so kitorg mcm rapat ahh. aku penah hang out dgn dia. kitorg pegi tgk wyg. dia belanje sbb ape ntah. dah lupe la. hehe. ade jugak dia ajak aku pegi open houze rumah kwn dia. aku pegi jugak sbb dia tipu aku. hehe. dia ni mmg happening. so bile lepak dgn dia ade je benda nk borak. kitorg salu jugak pegi karok same2. tp bukan berdua la. dgn ADA, MIRUL and and ramai lagi la. to SYED,, thanks sbb ko sudi jd kwn aku. thanks jugak sbb selalu text aku. mcm tau2 je bile dah single ni mane la ade org nk msg kite en. so thanks sangatsangat. ko selalu ajak lepak. tp ko paham en masalah aku? nanti aku dah oke kite keluar lagi oke? ko kalo ade masalah pape kongsi2 la dgn aku. jgn diam je. kite en kawan. ko study rajin2 eh. ingat parents ko tu. jgn ikot org buad benda bukan2. hehe. take care beb! 


p/s : beb adalah perkataan yg selalu kitorg gunekan selaen 'aku' and 'ko'.

0 suka kentut:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com