Wednesday, December 8, 2010

bengang!

sesungguhnye aku bengang and and geram tahu ta? asal? tadi ade kwn laki aku msg. mule2 oke saje. then yg membuadkan aku naik angin sbb die ckp bile nk bawak aku jln2 naek kete ko? then aku ckp mls ah. pas tu boleh lak die ckp aku kedekut minyak?? WTF! eh eh meh sini aku nk sembang kt lu bhai. FYI,, aku dah pegi merata dgn kwn2 aku, naek kete aku and and kebanyakannya aku yg kua duit minyak. ade paham ta tu? so jgn nk buad statement bapak ko! aku paling pantang aku buad baek org ta nampak. ko nk kua en? ko pegi naek teksi la bodoh! suke aty bapak aku ah nk bawak ko kua ke ta! kete aku ke kete ko? and and  lagi satu. mak bapak aku beli kete tu bukan suh angkut orang. diorang nak bagi kemudahan kat aku. so watch out your mouth. ckp jgn nak ikot sedap mulut ko jewp busuk!

p/s  : aku ni teksi tunai. anything call me (:


0 suka kentut:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com