Thursday, August 25, 2011

rumah terakhir :'(

hello. kawan2 sume kemas barang nak balik raya. aku kemas barang utk balik raya DAN pindah rumah. sumpah sedih. rumah yg banyak kenangan. PAHIT dan MANIS. aku rase lebih banyak PAHIT dari MANIS. sampai hujung bulan ni je. barang yg dah tak pakai dan malas nak semak rumah Ipoh bagi je kat kawan2 macam pinggan mangkuk. esok luse lori JKR datang amek barang. esok aku dah balik Ipoh. macam ni ke rase bile dah grad nanti? takpe lah. ade hikmah aku keluar dari rumah ni. at least takde yg mengganggu aku dah lepas ni. i hope so. pada aku, selangkah aku keluar dari rumah ni aku bukan cilla yg dulu. aku nak buang semua kenangan PAHIT yg aku dapat dari rumah ni. yg MANIS akan aku kenang. insyaAllah. so, byebye rumah. i will never come back to you. ape yg berlaku dalam rumah ni atau semasa aku tinggal kat sini sume mematangkan aku. so memories, dont ever mess me up. kbye!


0 suka kentut:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com