Saturday, August 6, 2011

perempuan bodoh cari gaduh

hello peeps. actually malas nak update pasal gaduhgaduh ni. tapi cite ni menarik. so nak kongsi nan korg. of coz lah dari facebook kan. nasib aku sempat print screen. meh terjah!



okay. dah bace kan? yg kelakar nye i post status then dia terasa. haha. auwww :D sorry darling. dah kau berani sangat nak gaduh nan aku asal tak reply tat status aku je cha? bodoh! then dia remove friend i nan BOYFRIEND dia. haha. hello perempuan. ADE AKU KESAH? meh sini nak bagi tau sikit. LAKI kau yg add gua. gua ni TAK BATAK nan BOYFRIEND lu. actually boyfriend kau ni dulu aku dah remove. haha. dua dua kesian kan? 


tapi kan nape unfriend je? BLOCK lah gua terus. takde hal lah perempuan. gua rase gua famous tat situ. haha. kesian lu perempuan. sanggup malukan BOYFRIEND sendiri post status mintak simpati. mane letak MARUAH boyfriend kau? haha. so sad! but it's okay. ohh btw, boyfriend kau ni pon dulu duk menggedik nan aku jugak. okaythanksbye loser!



0 suka kentut:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com