Wednesday, April 20, 2011

picca of us


okay. Ceila tau hodoh.
tapi tengok lah sape tinggi.
tak payah cakap pon dah tau kan?
tak kesah lah.
THANKS ya bie.
teman pegi lepaking nan Azri and Asilah.
nanti kalo boleh teman lagi yee.


THANKSFORREADING.

19 suka kentut:

hyda said...

envy with you darl. huu

cilla ghazali said...

cehh. poyo -.- jeles tgk i tggi dr kechek ke ape?

hyda said...

jealous laa korg leh jumpa selalu. hhuhu

cilla ghazali said...

adess. xdek lah selalu u. kadang2 jee

hyda said...

jumpa la jgk tuhh. huuuuu

cilla ghazali said...

tape. nnt cuti sebulan u jumpa lah puas puas. ari ari pon tape. hoho :)

hyda said...

harap boleh la mcm tuhh, tp apakan daya. huuuu

cilla ghazali said...

asal lak tak boleh? -.-

hyda said...

mcm la i ni sng nk keluar. hmmm
lg pn duet xde, mcm mana nk keluar? huuu

cilla ghazali said...

ouhh. mcm tu. jumpa dpn rumah je lah. xde kena keluar duit. hehe

hyda said...

tu pn kalau boleh laa. huuu

cilla ghazali said...

pon x boleh ke?

cilla ghazali said...

pon x boleh ke?

hyda said...

tgk keadaan laa. kalau boleh, boleh laa. kalau tak, tak laa. huuu

cilla ghazali said...

ngee. tape x jumpe pon skype jugak kan?

hyda said...

tulaaa, tp x puas laa, huhu

cilla ghazali said...

hehe. eleh dah cuti pon. date cpt :)

hyda said...

haha, dont have right time yet :D

cilla ghazali said...

find the time dear :)

 
Blogger Templates by Wishafriend.com