Wednesday, April 13, 2011

mix feeling

salam hello semua.
okay.
byk benda jadi this week.
happy byk tapi sedih, sakit hati and semua jenis perasaan negatif aku rase lagi double byk.
satu. 
hello tu perempuan manjung.
kau jage jage. 
aku tak kacau hidup kau.
kau nak dia ke nak buat ape sekali pon itu kau punya pasal.
just MIND YOUR OWN BIZZ lah sial!
jgn nk buat perangai MEMALUKAN diri sendiri tat tempat orang.
kalau yee pon kau tu BODOH, jgn tunjuk kau tu BODOH SANGAT depan orang.
okay perempuan?
dua.
mulut mulut.
asal kau tak berhenti cakap pasal orang ek?
tak kesah lah pasal orang lain.
cite dia duk buat cite pasal aku.
stop it lah.
tiga.
bila aku dah caye kau, please please hormat aku and jgn nak malukan aku depan kawan kawan kau.
kau bangga sangat cite tat orang kan?
sumpah hari ni semua aku rase.
aku nak tengok kau menyesal je nanti.
THANKS.

tak kesah lah ape korang nak dari aku. semua orang ade KEPENTINGAN masing masing. aku tahu yg berkawan dengan aku pon semua bersebab. sebab ape? sebab duit aku, kereta and moto aku. semua tu ade kepentingan kan? dah lah. aku tak kesah pasal tu semua. tapi bila korang buat cite, korang tahu? sampai mati aku ingat. sampai mati aku tak lupe. sampai mati aku tak maafkan. itu janji aku. dah lah. sumpah aku benci tempat ni!


THANKSFORREADING.

0 suka kentut:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com