Friday, April 29, 2011

Diana F+ Camera


salam hello semua.
comel tak kamera tu?
ada someone nak jual tat Ceila.
dulu Ceila dah pernah survey kamera ni.
memang lah minat.
tapi paham lah duit punya hal lah.
yang meminjam macam dah jadi bad debt.
yang nak bayar tak bayar bayar.
benda Ceila nak beli semua "MIMPI JEE LAH".
hmm.
asal ek orang pinjam duit laju jee.
tp bila nak bayar macam harem.
yang terasa bagus lah.
boleh cepat cepat bayar hutang kau.
sumpah Ceila pulak jadi segan duk mintak hutang.
kepada budak yang hilangkan fon aku and aku mintak ganti rugi,
aku tak abes lagi nan kau.
kau tak nak bayar tu masalah kau.
masa deal nan kakak aku nak bayar kan?
tape. hutang dunia kau tak setel.
sesen pon aku tak halalkan.
hidup lah kau dgn duit haram tu.
RM350 memang lah sikit kan bagi kau?
ibarat 30sen jee kod.
aku doa jee kau dapat balasan.
aku bukan budak tak matang nak mintak hutang kat mak bapak kau.
aku tau mesti mak bapak kau malu punya.
family alim kan.
entah ahh.
hilang sabar aku pasal benda bodoh ni.
memang lah mak bapak aku keje penat penat suruh bagi duit free free kat kome.


THANKFORREADING.


wrote by,



2 suka kentut:

Mr.41 said...

nak pinjam kamera tu....=.='

cilla ghazali said...

hee. i pon x beli lagi :(

 
Blogger Templates by Wishafriend.com