Sunday, January 30, 2011

motif anda?

assalamualaikum sume. ade hot story sikit. semalam aku remove sibling perempuan itu kt FACEBOOK. baru td aku online terlihat pulak family request dr itu perempuan. 


hehh! ape motif kau hah? nk berdamai? wahh! asal? dah tade org nk berKAWAN dgn kau ke? alolorrrh. sian kau. 


tak payah nk tunjuk baek and suci la dgn aku. sikit pon aku tak kesian. sikit pon aku tak tersentuh. sikit pon tak berkurang benci aku dkt kau perempuan! kau backstabbers! kau stalker! kau perempuan tak sedar diri. 


tp aku accept kau punya request. haha! aku ade sbb aku tersendiri. kau nak tau ape? one day kau akan melutut depan aku. just wait and see la sundal.
okay. itu saje dr aku perempuan yg byk tlg kau perempuan tak sedar diri.


4 suka kentut:

Anonymous said...

amazing request balik , wah2 cm2

cilla ghazali said...

xtau malu :D

Anonymous said...

ahaha. pedassss

cilla ghazali said...

haha. mmg nk bg dia terase pon eistira :)

 
Blogger Templates by Wishafriend.com