Friday, October 14, 2011

kenangan dahulu

hello again. tadi aku godekgodek bilik. err godekgodek? HAHA! so aku jumpa pendrive lame mase sekolah teknik dulu. excited nak tgk ape dlm pendrive ni. ade gambar artis, gambar mase pegi trip PKA ( pengajian kejuruteraan awam), gambar pegi Gua Tempurung, gambar mandi Lubuk Timah, gambar semasa di TLC and gambar kawankawan. semua masih selamat dlm pendrive ni. tp mostly memories is all about life with my ex boyfriend, Y**. no need to tell his name. i dont want to get into this memories again. so, aku pon bukak satu demi satu folder. tgk satusatu isi folder tersebut. aku delete mostly gambar Y**. im sorry. aku tak suka kenangan. aku tak suka simpan kenangan lame. sebab aku taknak ingat even 1 pon detik dgn Y**. pengalaman mematangkan kita. yes. that's why aku tanak simpan apeape kenangan dgn dia. even dgn ex aku yg mane sekali pon. maybe ramai dlm kalangan korg yg suka simpan gambar kenangan korg dgn ex korg kan? for me, if aku dah betulbetul tade pape aku delete kesemua memories dlm simpanan aku. tak kesah lah gambar ke. semua tu aku delete dgn tade perasaan nya. kalo ade dpt baju ke teddy bear ke apeape dari mereka semua aku buang. bkn tak hargai tp aku tak nak ingat 1 pon. cuba korg fikir, korg dah tade pape. bile semua benda tu ade korg mesti nk tatap je kan? kang meraung tak pasalpasal. what for? yg sudah tu sudah lah. buat ape nk kenangkan lagi? am i right? im not a player. tak salah bercinta selepas berakhir cinta lame kan? im telling this to make this thing clear. aku tanak ingat kenangan lame sbb aku nak hargai kenangan yg aku ade skrg dgn Kechek. dia lebih penting dari kenangan yg dulu. biar aku and individu berkenaan juga Allah yg tahu selebihnya. i think that's all. bye!

0 suka kentut:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com