Tuesday, February 22, 2011

NURUL FAZLIN

okay.
entri ni nk cte pasal NURUL FAZLIN or lebih senang dipanggil LYNN.
kenapa dia ?
sbb dia GF aku :)
sbb aku sayang dia.
sayang sangat.
yeah ! memang dia perempuan.
tp aku tetap suka dia ouh.
LYNN, u baek sangat. 
SUMPAH ! i sayang u.
more than everything.
u cantik. u pendengar yg setia, u penasihat yg ikhlas, u caring.
sume i suka pasal u.
u ade time i sedih.
that's the most moment i will remember always :)
i tau kita just main2 in our relationship kt FACEBOOK.
kalau i lelaki i nk jage u.
kita same.
org tak tahu menghargai kita.
tp i dah tak kesah.
sume tu menyakitkan hati i.
i'm happy with u now.
with trully friends even kwn i bole kira dgn jari :)
tp i nk u janji satu nan i.
i tak nak jadi mcm dulu.
salah paham tu.
i takot ouh.
i harap u stay nan i.
nnt kita pegi holiday eh.
u dah janji.
no boys :)
i tak tau asal i post entri ni.
i dah mls nk fikir pasal lelaki.
biar lah org nk ckp lesbian ke ape.
i rela.
lesbian pon ade perasaan.
diorang pon manusia.
tp u jgn fikir negatif pasal entri ni.
SORRY sbb post entri mcm ni.
*iloveyoudamnmuchlynn*



p/s : no worries lynn. kite tunggu kamu lupakan kite dulu baru kite lupakan kamu.
itu janji kita :)

2 suka kentut:

Nurul Fazlin (Dinda) said...

iloveyoumore!
tx tulis story psl i syg.
terharu sgt :(
i jnji tau,
i xkn tggalkan u,
insyallah kite g holiday same2 nty eyh. MUAH MUAH!

cilla ghazali said...

iloveyoumoreandmore.
thanks eyh syg :)

 
Blogger Templates by Wishafriend.com