Thursday, November 25, 2010

syahdu :'(

salam.
weh korg! aku sedey ouh dgr lagu ni. sebak je. sumpah ta tipu punye! bile dgr lagu ni sume probs pon ta fikir dah. tenang je. korg ta rase mcm tu ke? tipulah ta an? arini mcm2 benda jadi. ade happy. ade sedey. tapi paling best sebab.... ta leh ckp lagi. kena confirmkan dulu. nanti dah confirm aku update laen eh. yg sedey? ta pyh sembang la. haha. trying to FORGET but not to FORGIVE! aku pendendam? ta mungkin. tpi mungkin jugak. reasons? its my secret. hell yeah! kpd yg berkenaan, korg nk delete aku kt FACEBOOK korg? like i care. korg nk cite perihal aku? dipersilekan menambah dose korg && thanks jugak sbb menambah pahala bagiku =) kalau dah sembahyang pon ta cukup, hentikanlah tebiat menambah dose tu. aku pon sembahyang ta cukup. tpi tau jage tepi kaen seniri. tpi kau pulak sibuk sangat jage tepi kaen org ea? ish! fuck u la babe! umur dah bertambah. sudah2 lah buadd dose && khianat org. aku dah cukup limit bersabar. kenapa aku sombong sekarang? sbb aku perlukan mase nk settle down. aku nk buadd sumthing yg org ta kan sangka. ape dy? boleh sabar kn? so stay with me && i will tell you the story. just wait oke? dear readers, kalau sesuatu bende boleh meng-aib-kan org, korg ta perlu la nk hebohkan. tu pon kalau masih ingat mase belajar PENDIDIKAN ISLAM dulu kn? think of it la kawan!


p/s : nobody's perfect. so jgn hina org sedangkan ko tu lagi hina dr dia :)
*lagu insyaAllah (maherzain)

0 suka kentut:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com