Thursday, September 22, 2011

saya ade battery ENERGIZER!

hello readers. lame tak update belogg kan? hari ni nak ckp pasal battery energizer. sape kat sini selalu beli this type of battery? battery ni hebat kan? saya pon suke beli battery ni. huhu. okay straight to the main point. battery yg saya maksudkan ialah Kechek. my boyfie a.k.a kawan gelak2 a.k.a kawan sepak terajang a.k.a kawan sedih2. pendek kate sume DIA. so, sebab tu lahh saya sayangg boyfie saya. bile saya lapar DIA belikan makan. even saya suke makan banyak, DIA tak pernah larang. DIA tak pernah tegur saya dgn marahmarah sebab DIA tahu saya TAK SUKA! bile saya sedih pulakk, DIA buat macam2 inisiatif supaya saya gelak tak hingat dunia kateko! saya suka marah dia, tapi bukan berNIAT. marah sebab tak jumpa. bile dah jumpa saya bole gelak & senyum setiap mase. tu lahh penangan battery ENERGIZER saya. so people, dont take him from me. plus, saya tahu dia tak kan cari PEREMPUAN lain. so that i trust him. kan bie :P mumumu :* kbai.

0 suka kentut:

 
Blogger Templates by Wishafriend.com